План роботи


Засідання № 1                                                                                      жовтень, 2023 р.

Інструктивно-методична нарада

Тема. Про підсумки роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2022/2023 навчальний рік та перспективи завдання на 2023/2024 навчальний рік. 

Мета: проаналізувати стан викладання дисциплін природничо-математичного циклу    в  2022/2023 навчальному році та визначити пріоритетні напрямки в роботі ШМО у 2023/2024 навчальному році.

№ з\п

Зміст роботи

Форма реалізації

Виконавці

Приміт-ки

1.

Затвердження: плану роботи шкільного методичного об’єднання на 2023/2024 навчальний рік, та завдань ШМО на 2023/2024 навчальний рік.

Обговорення за круглим столом

Члени МО

 

2.

Про особливості викладання навчальних предметів у 2023/2024 навчальному році та методичне забезпечення викладання предметів природничо-математичного  циклу (програми, підручники, посібники).

Експрес- огляд

Члени МО

 

3.

 Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсів “Левеня”, “Кенгуру”, “Колосок”.

Експрес- огляд

Члени МО

 

4.

Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Наказ МОН від 01 квітня 2022 р. № 289.

Обговорен-ня

Члени МО

 

5.

Впровадження методичних розробок щодо соціалізації учнів у викладанні навчальних предметів в освітньому процесі нової української школи.

Обговорення

Члени МО

 

 

Засідання ІІ                                                                             грудень, 2023 р.

Тема. Нова Українська школа: від теорії до практики

Мета: ознайомитися з новою роллю сучасного вчителя, з психолого-педагогічними аспектами адаптації п’ятикласників, розширити знання про суб’єкт-суб’єктивну взаємодію в освітньому процесі НУШ.  Розглянути алгоритм організації уроку за діяльнісним підходом. Обговорити як оцінювати навчальні досягнення учнів: що врахувати та які критерії обрати. Ознайомитись з концептуальним значенням наскрізного виховання. Поділитися досвідом організації освітнього середовища НУШ та концептуальним значенням наскрізного виховання.

№ з\п

Зміст роботи

Форма реалізації

Виконавці

Приміт-ки

Теоретична частина

1.

Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу закладу загальної середньої освіти

Доповідь

Члени МО

 

2.

Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі нової української школи

Виступ

Члени МО

 

3.

Психолого-фізіологічні особливості розвитку учнів 5–6 класів

Виступ

Психолог

 

Практична частина

1.

Професійний стандарт, сучасні вимоги до вчитель нової української школи

Методичний аукціон

Члени МО

 

2.

Оцінювання в новій українській школі – ресурс для розвитку

Майстер-клас

Члени МО

 

3.

ТОП-7 нестандартних способів перевірки знань учнів

Панорама ідей

Члени МО

 

 

 

Засідання ІІІ                                                                                    березень, 2024 р.

 

Тема. Креативний вчитель – запорука успішного навчання.

Мета: обговорити рівень досягнень учнів з предметів, ознайомитися з практичними прийомами, фішками, лайфаками, які можна застосовувати на уроках для покращення якості навчання.

 

№ з\п

Зміст роботи

Форма реалізації

Виконавці

Приміт-ки

Теоретична частина

1.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2022-2023 н. р

Аналіз, звіт

Теплюк О.В.

 

2.

Що таке мудборди та як їх використовувати на уроках

Методичний аукціон

Члени МО

 

3.

Робота над модельними програмами 7 клас НУШ.

Обговорення

Члени МО

 

4.

Обговорення пропозицій щодо планування роботи  на 2023/2024 навчальний рік

Обговорення

Члени МО

 

Практична частина

1.

Креативний вчитель, який він?

Панорама ідей

Члени МО

 

2.

Фішки крутого вчителя НУШ, або як привернути увагу учнів

Майстер-клас

Члени МО

 

3.

Сучасні технології в освіті: Імерсивні технології на уроках

Презентація

Члени МО

 

 


План роботи МО на 2022/2023 навчальний рік

Засідання І.                                                                               жовтень, 2022 р.
Тема:  Ефективність роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу в минулому навчальному році. Обговорення плану роботи на 2022/2023 навчальний рік
Мета: Проаналізувати стан викладання природничо-математичних дисциплін в 2021/2022 навчальний рік. Визначити пріоритетні напрями в роботі на 2021/2022 навчальний рік.

№ з\п

Зміст роботи

Форма реалізації

Виконавці

Примітки

1.

Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2022/2023 навчальний рік.. відповідно до минулорічних методичних рекомендацій МОН України.

Обговорення за круглим столом


Члени МО


2.

Опрацювання нормативних документів МОН України та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення предметів природничо-математичного циклу у 2022/2023 навчальний рік., методичних рекомендацій щодо оформлення та ведення електронних класних журналів на платформі Нові знання.

Експрес- огляд

Теплюк О. В.


3.

Щоденник спостереження, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5 клас НУШ

Експрес- огляд

Теплюк О. В.


4.

Планування роботи з обдарованими дітьми. Організація підготовки до участі у І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу. Обговорення та затвердження завдань шкільних олімпіад. Організувати активну участь учнів у Всеукраїнських конкурсах «Геліантус», «Кенгуру», «Бобер», в інтернет-олімпіадах «На урок», «Всеосвіта», конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН.

Обговорен-ня

Теплюк О. В.


5.

Організація самоосвіти вчителів, обговорення та затвердження науково-методичних проблем, над якими будуть працювати вчителі у 2022/2023 навчальний рік

Обговорен-ня

Теплюк О. В.


6.

Математика у стилі Startup – вимога сьогодення. Фінансова обізнаність та розвиток підприємливості учнів.

Обговорен-ня 

Члени МО





Засідання ІІ                                                                             грудень, 2022 р.
Тема:  Організація дистанційного навчання. Використання проєктів у педагогічній практиці вчителів природничо-математичного циклу – сучасна тенденція особистісно зорієнтованої освіти.
Мета: 
ознайомитись з особливостями проєктної роботи на уроках природничо-математичного циклу.
обмінятися досвідом щодо впровадження технології проєктної діяльності в організації дистанційного навчання.
 огляд оновлених можливостей онлайн інструментів для організації дистанційного навчання.


№ з\п

Зміст роботи

Форма реалізації

Виконавці

Примітки

1.

Організація дистанційного навчання в умовах воєнного стану.

Дискусія

Теплюк О.В.


2.

Журнал відвідування в Google Meet, відслідковування перебування учнів на онлайн уроці

Практичний досвід

Теплюк О.В.


3.

Лайфхаки онлайн уроку: використання онлайн дошки під час онлайн уроку (Міго або CleverMaths)

Практичний досвід

Теплюк О.В.


4.

Роль проєкту в підвищенні мотивації до навчання. 

Дискусія

Члени МО



5.

Використання веб квестів на уроках природничо-математичного циклу

Обмін досвідом

Члени МО


6.

Формування медіаграмотності в  учасників освітнього процесу.

Практичний досвід

Члени МО


7.

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання на уроках природничо-математичного циклу

Виступ

Члени МО





Засідання ІІІ                                                                березень, 2023 р.
Тема:  Простір освітніх лайфхаків: LEGO – TANGRAM на уроках природничо-математичного циклу.  
Мета: 
обмінятися досвідом роботи  щодо впровадження методики TANGRAM-LEGO у фізиці, хімії, біології, географії, інформатики;
створити інтегровані уроки з TANGRAM-LEGO
взяти участь у майстер-класів щодо створення онлайн-тестів;
навчитися користуватися інформаційно-комунікативними технологіями як результативним засобом формування компетентної особистості, компетентного громадянина сучасного інформаційного суспільства;
підбити підсумки роботи методичного об’єднання вчителів кафедри природничо-математичного циклу за 2022/2023 навчальний рік;  
скласти перспективний план роботи методоб’єднання на наступний навчальний рік. 


№ з\п

Зміст роботи

Форма

реалізації

Виконавці

Приміт-

ки

1.

Методика застосування

TANGRAM-LEGO

у фізиці, хімії,

біології, географії,

інформатики.

Обмін

досвідом

Члени МО


2.

Створення інтерактивного

онтенту

в Genially

Майстер-

клас

Члени МО


3.

Вірю-не вірю: як розпізнати

фейкову

інформацію

Методичний

аукціон

Члени МО


4.

Вплив інноваційний технологій

на особистість учня

Виступ

Теплюк О. В.


5.

Підбиття підсумків роботи

методичного

об’єднання за 2022-2023 н.р.

Виступ

Члени МО


6.

Обговорення складання

перспективного

плану роботи

методоб’єднання вчителів

кафедри

природничо-математичного

циклу

на наступний навчальний рік. 

Панорама

ідей

Члени МО




План роботи МО на 2021/2022 навчальний рік

Засідання І.                                                                     жовтень, 2021 р.

Тема. Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу

Мета: ознайомитись з планом роботи методичного об’єднання вчителів на 2021-2022 н. р., визначити напрямки роботи кожного вчителя, що входить у методичне об’єднання,  обговорити доцільність створення блогу вчителі методичного об’єднання, надання необхідної допомоги у вирішенні проблемних питань.

 

Теоретична частина

1.     Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання  на поточний навчальний рік.

(Теплюк О.В.)

2.     Ознайомлення із предметними конкурсами, олімпіадами  що будуть проводитися у 2021-2022  н. р.

(Теплюк О.В.)

     3. Обговорення представлення результатів індивідуальних проблемних

           тем    учителів методичного об’єднання.

( Члени методичного об’єднання)

4.   Професійний  стандарт вчителя закладу загальної середньої освіти.          Блог учителя, як  складова професійної компетентності вчителя.

(Теплюк О.В)

 

 

Практична частина

1.     Аукціон ідей. Формування мотивації учнів до навчання: загальні стратегії формування мотивів, методи формування навчальної мотивації.

(Артинюк Н. В.)

2.     Ознайомлення та обговорення  блогу методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу гімназії.

(Теплюк О. В.)

3.     Заповнення сайту гімназії.

(Теплюк О. В.)

4.     Організація дистанційної форми навчання в умовах карантину. Ідеї та інформаційно-педагогічні вміння. Огляд основних онлайн інструментів для організації дистанційного навчання.

(Теплюк О. В.)

 

 

Засідання ІІ                                                                  грудень, 2021 р.

 

Тема. Методичний практикум: Актуальність використання ІКТ в практиці сучасного педагога при формуванні предметних компетентностей учнів гімназії.

Мета. Визначити особливості уроків із застосуванням  інноваційних технологій; розширити знання вчителів про способи прийоми і форми навчання, що підвищують інтерес учнів

 

Теоретична частина

1.     Використання інтерактивних прийомів «ФІШБОУН»  та «КУБИК БЛУМА»

(Овчарук Г. В.)

2.     Урізноманітнення методичної роботи у дослідницькій діяльності.  Створення і використання різноманітних навчальних завдань для розвитку дослідницьких умінь учнів.

(Гук Б. В.)

3.     Сучасні методики навчання в контексті нової української школи.

(Члени методичного об’єднання)

 

Практична частина

1.     Декада методичної майстерності вчителів природничо-математичного циклу 06.12-17.12.2021 «Професійний вчитель-компетентнісний учень».

(Члени методичного об’єднання)

2.     Брейнстормінг* «Вплив інноваційний технологій на особистість учня»

(Цимбалюк О. А.)

3.     Використання цифрових інструментів у роботі вчителя  природничо математичного циклу(Phet, Formula).

(Теплюк О. В.)

4.     Електронний щоденник та електронний  журнал  на сайті Малолюбашанської     гімназії.                                       (Теплюк О. В.)                

 

*  Брейнстормінг — це метод пошуку ідей для вирішення будь-якої проблеми. У його основі — висловлення будь-яких ідей без обмежень і засудження.



Засідання ІІІ                                                                  березень, 2022 р.

 

Тема. Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій.

Мета. Вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для подальшого впровадження в практику роботи. Затвердити відгуки про роботу вчителів, що атестуються.

 

Теоретична частина

1.     Підбиття підсумків роботи методичного об’єднання за 2021-2022 н.р.

(Теплюк О. В.)

2.     Палітра педагогічного досвіду. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуються.

(Цимбалюк О. А.)

3.     Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти.

(Дідовець В. Л.)

 

Практична частина

 

1.     Вірю-не вірю: як розпізнати фейкову інформацію.

(Теплюк О. В.)

2.     Панорама методичних перспектив. Обговорення складання перспективного плану роботи методоб’єднання вчителів  природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік.

(Члени методичного об’єднання)

3.     Опрацювання нових офіційних документів МОН щодо нового

навчального    року.

(Члени методичного об’єднання)

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Методичне об'єднання – структурний підрозділ внутрішньої системи управління навчально-виховним процесом, який координує методичну, організаційну роботу вчителів одного або кількох близьких за змістом предметів.