План роботи
Засідання № 1
жовтень,
2023 р.
Інструктивно-методична нарада
Тема. Про підсумки роботи вчителів природничо-математичного циклу за
2022/2023 навчальний рік та перспективи завдання на 2023/2024 навчальний
рік.
Мета: проаналізувати стан викладання дисциплін
природничо-математичного циклу в 2022/2023 навчальному
році та визначити пріоритетні напрямки в роботі ШМО у 2023/2024 навчальному
році.
№ з\п |
Зміст
роботи |
Форма
реалізації |
Виконавці |
Приміт-ки |
1. |
Затвердження: плану роботи
шкільного методичного об’єднання на 2023/2024 навчальний рік, та завдань ШМО
на 2023/2024 навчальний рік. |
Обговорення
за круглим столом |
Члени МО |
|
2. |
Про особливості викладання
навчальних предметів у 2023/2024 навчальному році та методичне забезпечення
викладання предметів природничо-математичного циклу (програми,
підручники, посібники). |
Експрес- огляд |
Члени МО |
|
3. |
Підготовка і проведення І
етапу предметних олімпіад, конкурсів “Левеня”, “Кенгуру”, “Колосок”. |
Експрес-
огляд |
Члени МО |
|
4. |
Рекомендації
щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту
відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Наказ МОН
від 01 квітня 2022 р. № 289. |
Обговорен-ня |
Члени МО |
|
5. |
Впровадження методичних розробок
щодо соціалізації учнів у викладанні навчальних предметів в освітньому
процесі нової української школи. |
Обговорення |
Члени МО |
|
Засідання
ІІ
грудень, 2023 р.
Тема. Нова Українська школа: від теорії до
практики
Мета: ознайомитися з новою роллю
сучасного вчителя, з психолого-педагогічними аспектами адаптації
п’ятикласників, розширити знання про суб’єкт-суб’єктивну взаємодію в освітньому
процесі НУШ. Розглянути алгоритм організації уроку за діяльнісним
підходом. Обговорити як оцінювати навчальні досягнення учнів: що врахувати та
які критерії обрати. Ознайомитись з концептуальним значенням наскрізного
виховання. Поділитися досвідом організації освітнього середовища НУШ та
концептуальним значенням наскрізного виховання.
№ з\п |
Зміст роботи |
Форма
реалізації |
Виконавці |
Приміт-ки |
Теоретична
частина |
||||
1. |
Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу закладу загальної середньої освіти |
Доповідь |
Члени МО |
|
2. |
Суб’єкт-суб’єктна
взаємодія в освітньому процесі нової української школи |
Виступ |
Члени МО |
|
3. |
Психолого-фізіологічні
особливості розвитку учнів 5–6 класів |
Виступ |
Психолог |
|
Практична частина |
||||
1. |
Професійний стандарт, сучасні вимоги до вчитель нової української школи |
Методичний аукціон |
Члени МО |
|
2. |
Оцінювання в новій українській школі – ресурс для розвитку |
Майстер-клас |
Члени МО |
|
3. |
ТОП-7
нестандартних способів перевірки знань учнів |
Панорама ідей |
Члени МО |
|
Засідання
ІІІ
березень,
2024 р.
Тема. Креативний вчитель – запорука
успішного навчання.
Мета: обговорити рівень досягнень
учнів з предметів, ознайомитися з практичними прийомами, фішками, лайфаками,
які можна застосовувати на уроках для покращення якості навчання.
№ з\п |
Зміст роботи |
Форма реалізації |
Виконавці |
Приміт-ки |
Теоретична частина |
||||
1. |
Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2022-2023 н.
р |
Аналіз, звіт |
Теплюк О.В. |
|
2. |
Що таке
мудборди та як їх використовувати на уроках |
Методичний аукціон |
Члени МО |
|
3. |
Робота над
модельними програмами 7 клас НУШ. |
Обговорення |
Члени МО |
|
4. |
Обговорення
пропозицій щодо планування роботи на 2023/2024 навчальний рік |
Обговорення |
Члени МО |
|
Практична частина |
||||
1. |
Креативний
вчитель, який він? |
Панорама ідей |
Члени МО |
|
2. |
Фішки крутого
вчителя НУШ, або як привернути увагу учнів |
Майстер-клас |
Члени МО |
|
3. |
Сучасні
технології в освіті: Імерсивні технології на уроках |
Презентація |
Члени МО |
|
Засідання І. жовтень, 2022 р.
Тема: Ефективність роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу в минулому навчальному році. Обговорення плану роботи на 2022/2023 навчальний рік
Мета: Проаналізувати стан викладання природничо-математичних дисциплін в 2021/2022 навчальний рік. Визначити пріоритетні напрями в роботі на 2021/2022 навчальний рік.
Засідання ІІ грудень, 2022 р.
Тема: Організація дистанційного навчання. Використання проєктів у педагогічній практиці вчителів природничо-математичного циклу – сучасна тенденція особистісно зорієнтованої освіти.
Мета:
ознайомитись з особливостями проєктної роботи на уроках природничо-математичного циклу.обмінятися досвідом щодо впровадження технології проєктної діяльності в організації дистанційного навчання.
огляд оновлених можливостей онлайн інструментів для організації дистанційного навчання.
Засідання ІІІ березень, 2023 р.
Тема: Простір освітніх лайфхаків: LEGO – TANGRAM на уроках природничо-математичного циклу.
Мета:
обмінятися досвідом роботи щодо впровадження методики TANGRAM-LEGO у фізиці, хімії, біології, географії, інформатики;створити інтегровані уроки з TANGRAM-LEGO;взяти участь у майстер-класів щодо створення онлайн-тестів;навчитися користуватися інформаційно-комунікативними технологіями як результативним засобом формування компетентної особистості, компетентного громадянина сучасного інформаційного суспільства;підбити підсумки роботи методичного об’єднання вчителів кафедри природничо-математичного циклу за 2022/2023 навчальний рік;
скласти перспективний план роботи методоб’єднання на наступний навчальний рік.
План роботи МО на 2021/2022 навчальний рік
Засідання
І. жовтень, 2021 р.
Тема.
Освітня
і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного
потенціалу
Мета:
ознайомитись
з планом роботи методичного об’єднання вчителів на 2021-2022 н. р., визначити
напрямки роботи кожного вчителя, що входить у методичне об’єднання, обговорити доцільність створення блогу вчителі
методичного об’єднання, надання необхідної допомоги у вирішенні проблемних
питань.
Теоретична
частина
1. Обговорення
та затвердження плану роботи методичного об’єднання на поточний навчальний рік.
(Теплюк
О.В.)
2. Ознайомлення
із предметними конкурсами, олімпіадами що будуть проводитися у 2021-2022 н. р.
(Теплюк
О.В.)
3. Обговорення представлення результатів індивідуальних
проблемних
тем учителів методичного об’єднання.
( Члени
методичного об’єднання)
4. Професійний
стандарт вчителя закладу загальної середньої освіти. Блог учителя, як складова професійної компетентності вчителя.
(Теплюк О.В)
Практична частина
1. Аукціон
ідей. Формування мотивації учнів до навчання: загальні стратегії формування
мотивів, методи формування навчальної мотивації.
(Артинюк
Н. В.)
2.
Ознайомлення та обговорення блогу методичного об’єднання вчителів
природничо-математичного циклу гімназії.
(Теплюк
О. В.)
3. Заповнення
сайту гімназії.
(Теплюк
О. В.)
4. Організація
дистанційної форми навчання в умовах карантину. Ідеї та інформаційно-педагогічні
вміння. Огляд основних онлайн інструментів для організації дистанційного
навчання.
(Теплюк
О. В.)
Засідання
ІІ грудень, 2021 р.
Тема.
Методичний практикум: Актуальність використання ІКТ в практиці сучасного
педагога при формуванні предметних компетентностей учнів гімназії.
Мета.
Визначити
особливості уроків із застосуванням
інноваційних технологій; розширити знання вчителів про способи прийоми і
форми навчання, що підвищують інтерес учнів
Теоретична
частина
1. Використання
інтерактивних прийомів «ФІШБОУН» та
«КУБИК БЛУМА»
(Овчарук
Г. В.)
2.
Урізноманітнення методичної роботи у
дослідницькій діяльності. Створення і
використання різноманітних навчальних завдань для розвитку дослідницьких умінь
учнів.
(Гук Б. В.)
3. Сучасні
методики навчання в контексті нової української школи.
(Члени
методичного об’єднання)
Практична
частина
1.
Декада методичної майстерності вчителів
природничо-математичного циклу 06.12-17.12.2021 «Професійний
вчитель-компетентнісний учень».
(Члени
методичного об’єднання)
2.
Брейнстормінг*
«Вплив інноваційний технологій на особистість учня»
(Цимбалюк О. А.)
3.
Використання цифрових інструментів у
роботі вчителя природничо математичного циклу(Phet, Formula).
(Теплюк О. В.)
4. Електронний
щоденник та електронний журнал на сайті Малолюбашанської гімназії. (Теплюк О. В.)
* Брейнстормінг —
це метод пошуку ідей для вирішення будь-якої проблеми. У його основі —
висловлення будь-яких ідей без обмежень і засудження.
Засідання
ІІІ
березень, 2022 р.
Тема.
Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів
предметних компетенцій.
Мета.
Вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для
подальшого впровадження в практику роботи. Затвердити відгуки про роботу
вчителів, що атестуються.
Теоретична
частина
1. Підбиття
підсумків роботи методичного об’єднання за 2021-2022 н.р.
(Теплюк О. В.)
2. Палітра
педагогічного досвіду. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які
атестуються.
(Цимбалюк О. А.)
3.
Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо
підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій.
Обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти.
(Дідовець В. Л.)
Практична
частина
1.
Вірю-не вірю: як розпізнати фейкову
інформацію.
(Теплюк О. В.)
2. Панорама
методичних перспектив. Обговорення складання
перспективного плану роботи методоб’єднання вчителів природничо-математичного циклу на наступний
навчальний рік.
(Члени методичного об’єднання)
3.
Опрацювання
нових офіційних документів МОН щодо нового
навчального року.
(Члени
методичного об’єднання)
Коментарі
Дописати коментар